2011-05-04

So far....

Åååhhh, det är så jävla tråkigt att börja blogga efter ett sånt här långt uppehåll.
Dels kommer jag inte ihåg allt som hänt och dels för att det är press att man ska "komma ihåg/ha tid" att skriva varje dag, (för det tycker jag egentligen att man ska), aja får se hur det går!

Får börja från igår då iallafall (minnet sträcker sig inte längre tillbaka).
Jessie och jag hämtade Affes nya cykel i Kalmar, gissa om han blev glad:)

Annars är det fullt upp hela tiden med barnen, fotboll, skola, jobb och andra trevligheter.

I påskas var vi nere i Blekinge, hos Åse och Simon, var jättetrevligt att träffas och umgås alla och äta gott, barnen hade skoj med ridning och traktoråkning=)
Valborg firade vi med alla andra här i "vår" lilla by, haha:), vi var Folkets Hus, åt vårbuffe, var nere och tittade på brasan och bara hade det bra!

Jag har klippt mig och ljusat upp håret igen (förra veckan), trivdes aldrig som brunett. Fy fan, ska aldrig mer färga mig mörk!!! Blev så jäkla nöjd, så Johanna på Salongo i Lenhovda kan jag verkligen rekommendera=)
Tog en halvdassig iPhone bild bara för att visa håret, väldigt ofixat, ha överseende med det snälla ni;) För övrigt går det bra med LCHF, -14kg än så länge, känns himla bra måste jag säga=)

1 kommentar:

jessie sa...

fint kort :) <3