2011-03-11

Tiden går fort när man har roligt=)

Vill bara meddela att jag gått ner 10kg än så länge=)

Vilde var hos tandläkaren i Måndags, han vägrade öppna munnen så vi fick lov att ta en ny tid om ett halvår igen!!! Mammas pojk de....suck=)

Affe och jag var och simmade igår i Åseda, bra att man kommit igång med det också och Affe gillar verkligen att va med mig själv utan jobbiga lillebror, haha;)

Ikväll ska jag fortsätta kolla på Desperate housewives i andra lägenheten, har haft ett ofrivilligt uppehåll nu sen typ November/December tror jag, måste ta tag i det om jag ska hinna titta ifatt så man kan kolla på tv sen när det börjar, det är ju bara sååååå bra:-)

Hörs!

4 kommentarer:

elin sa...

ja de e bara såå bäst...börjar väl på tisdag på tv om jag inte har fel=)=)

jessie sa...

DUKTIGT DU ÄR :=)
hahaha de skulle man settt de är ju lotta på bråkmakargatan :=)

Lina sa...

Japp Tisdag:)

Ja du Jessie VI är duktiga, det finns hopp om oss=)

jessie sa...

hahah ja hoppet är inte ute än :=)