2011-03-12

Musik!!!

Sitter och ska bränna en skiva tänkte jag, har sorterat i datorn och hittat massa musik som låter bäst när den spelas HÖGT=)
Sån där musik ni vet som gör en på så JÄKLA bra humör, det här blir bra;)

Affe och jag var inne i Växjö igår och hämtade Affes Bionicle-spel till hans xbox, han blev hiskeligt glad, som han väntat på detta spel;) Sen hämtade vi Jessie uppe på Grand samarkand och dumpade henne utanför jobbet i Lenhovda sen körde vi hem=)

Umgicks med Marie igår istället för att titta på Desperate Houswives, väldans trevligt:)

Idag har jag vart på gymmet!!!, egentligen bara intressant för mig men anteckna gärna om ni vill eller ge fan i det;)

2 kommentarer:

JENN!E sa...

Har du min son hos dig dagligen nu då? Med tanke på Affes Bionicle-spel! Haha!

Förresten det var jag som var den anonyma kommentaren angående dina snygga skor. Jag glömde skriva mitt namn, i bland går det lite fort över tangenterna..! =)

Lina sa...

Jag tror inte Fabbe vet att Affe har spelet för han har inte varit här....än iallafall, men han är så välkommen så;)