2011-03-18

Veckan som gått

Lite av vad som hänt i mitt extremt hektiska liv sen sist jag bloggade.....eller nåt;), intressant eller inte, här kommer listan allafall, eller det jag kommer ihåg åtminstone;)

•Ätit thaimat fån Klavreström
•Kollat melodifestivalfinalen, (tyckte Sanna skulle vunnit).
•Simmat, twice:)
•Jobbat natt.....och dag.
•Ätit brieost, haha;)
•Pluggat.
•Halkat på en isfläck och slagit i knäet, buhu:(
•Tränat som en jävel (förrutom idag när motivationen var lägre än mercan jag kör med, vilket inte vill säga lite)
•Ätit samma middag tre dagar i rad.
•Tvättat, städat och diskat.

Nu halvligger jag i soffan och njuter av att Vilde somnat för han har vart en riktig prövning idag vill jag lova, men, det är bara att vara LUGN så ordnar det sig, 2 av 10 gånger iallafall:)
Affe fick ett bryt när vi åt tacos här ikväll men det gick över snabbt:) Filip ska sova hos Affe inatt.
Han är nog lite trött Affe, han var med Jacob hem efter skolan och sen scouterna efter det så lite trött får han lov att vara:)

Nu ska jag hacka ett äpple och vispa lite grädde till det och se fortsättningen på Lets dance=)

1 kommentar:

jessie sa...

haha de var ju ett smidigt inlägg :D
Tack för ikväll ;)