2011-03-21

Helgen

Fan vilken dålig dag jag hade i Lördags.....ont överallt och ett jävla humör me, (JA mer humör än vanligt)!!!!
Det rättade till sig på kvällen sen.
Fördelen med ett ilsket humör är att jag får mycket gjort, städade som en tok och igår putsade jag fönster!!!
Jessie var här i Lördags kväll me, vi tittade på körslaget=)

Igår slappade vi bara, förberedde för skola och dagis med dusch/bad och väskpackning sen var vi på kalas i stan hos Fia, hon fick ett presentkort på Kicks av oss=)


Har börjat dricka kaffe igen, det är ju SÅÅÅ gott:), fast en del dagar får jag lida för det:( Glömt att visa denna fina skylt som Vilde fick av Fia, Wigge och Alvin i födelsedagspresent:)

Bilderna nedan är tagna på Skahusadammen för två helger sen, Affe jag och Vilde åkte ner dit en sväng för pappa, Filip, och Carl var där och fiskade (pimplade heter det kanske;)) och grillade korv!!!
Jag gick genom isen en smula, KALLT I VATTNET!!!!!, blöta byxor plus tre blaffiga blåmärken på vänsterbenet nedanför och ovanför knäet OCH en vattenfylld känga som inte torkade förrens efter två dagar !!!Bilderna nedan på barnen är också tagna för typ två veckor sedan, det var så fint väder den dagen=)

Filip och Affe i disigt motljus......aja
Vilde provar mammas mössa
Tyckte färgerna var fina på denna bilden, lite töntigt, jag vet;)

Foto: Jag

Inga kommentarer: