2011-03-24

Sen sist....

Jobbade i Tisdags, 9:00-18:00 och barnen var hos mamma för det var studiedag då så dagis och skola var stängt.
Tränade på kvällen med Jessie och sen var jag hos Malin och lämnade lite bilder.

Igår pluggade jag hela dagen sen var jag, Affe, Lina och Jessie och simmade i Åseda på Hälsans Hus:) Åt middag med barnen och Jim och sen svettades jag på gymmet på kvällen, härligt=)

Idag är det först lite jobb nu på morgonkvisten och sen ska jag sitta på fiket (som för övrigt ska stänga, tråkigt!!!) med Lina och jessie och plugga, "det är ju skolmöte" på Måndag;), och så blir det gymmet sen i eftermiddag me=)

Imon ska Lina, Jessie och jag in till stan och shoppa, ska bli sååå kul=)
Jag behöver verkligen nya skor så jag kan slippa gå i mina stora jävla vinterkängor nu när det börjar bli varmare väder:) Får se om jag hittar nåt på Kicks för mitt presentkort jag fick i julklapp också!!!

1 kommentar:

jessie sa...

wonderbart :=)