2011-04-01

Tick, tack.......

Herregud, tänk om man hade mer tid........fast det är väll å andra sidan bra att det händer saker hela tiden:)


I Fredags var jag, Lina och Jessie inne på Grand Samarkand i Växjö och shoppade, köpte ett par Puma mjukisbyxor som Affe velat ha länge med stor Puma logo bak på ena benet och så 2 st Puma t-shirts, gissa om han blev glad=)Jag hittade äntligen ett par skor som jag köpte och så hittade jag en svart lång cardigan och två tubtoppar (ljusrosa och grå) på H&M, men velade som fan så köpte inte kläderna förrens i Lördags när vi var inne och storhandlade. Vi handlade även skor till Affe på Stadium i Lördags, Puma skor blev det:)

I Lördags kväll åt Jessie och jag Thaimat, sen åkte vi ut till Hökhult till Jocke och Sofie m,fl, var riktigt kul=)

I Söndags gjorde jag inget speciellt, Alvin och Affe körde cross på kvällen....

I Måndags var jag hemma med Vilde och så jobbade jag natt både Måndag och Tisdag, vaknade 14:00 på Onsdagen, tog bussen till Lenhovda och hämtade Vilde på dagis sen gick vi till Malin. Jag, Vilde, Bodil, Erica, Ronja (med kompis) var ute, vi kom mitt i kaffet Vilde och jag, haha;), trevligt var det!!! Igår jobbade jag en stund på morgonen sen var det plugg med Jessie och Lina. Var i Kosta också och kollade runt, hittde ett jättefint linne för 30:-,så det köpte jag=)Kollade även på de vinglasen jag ska börja köpa/samla på denna månaden, kul, kul:)


Idag blir det plugg, sen jobb till 22:00 ikväll och så blir det ett besök till Glasbaren i Kosta på hotellet, ska hämta folk där inatt=)


Har nog fått med det mesta som hänt tror jag......

1 kommentar:

jessie sa...

vad mycket roligt vi hunnit med :=) i helgen får vi hitta på lite mer skojigt :=)